Water Opladen Met Kristallen

Als u een reeds opgeladen kristal hebt, kunt u het gebruiken om uw drinkwater op te laden en als het ware te zuiveren (in de metafysische zin). Deze procedure is zeer vergelijkbaar met het gebruik van kristallen voor het bereiden van kristalelixirs. In de eerste plaats kunt u uw drinkwater opladen, maar u kunt ook uw kookwater, badwater, het water dat u gebruikt voor uw dieren, planten, enzovoort, positief beïnvloeden.

Het is belangrijk te weten dat ALLEEN bepaalde kristallen kunnen worden gebruikt, dat wil zeggen dat NIET alle kristallen geschikt zijn om op te laden. In feite kunnen sommige ervan aanzienlijke problemen veroorzaken en een gevaar voor de gezondheid vormen. U moet elk potentieel kristal of elke steen die u van plan bent te gebruiken, controleren en nagaan of ze potentieel gevaarlijk zijn, d.w.z. of u ze in water mag leggen en voor oplading mag gebruiken (zie de laatste alinea voor enkele voorbeelden van dergelijke kristallen). Dat gezegd hebbende, kunt u zeker een groot aantal kristallen gebruiken die veilig zijn, en daarbij kunt u uw drinkwater opladen met verschillende soorten energie.

Omwille van de overwegingen in het vorige hoofdstuk, gaan we ons hier beperken tot het gebruik van gewoon Bergkristal – Kwarts. In het bijzonder zou ik het gebruik van heldere kwarts enkel kristal punten voorstellen. Je gekozen stuk Bergkristal moet brandschoon zijn. Het zou zonder barsten of onzuiverheden van welke soort dan ook moeten zijn. Als je geen Bergkristal in kristalvorm hebt, kun je getrommelde Kwarts gebruiken. Dat is in principe hetzelfde materiaal. Vermijd het gebruik van ruwe stukken omdat ze kunnen breken en problemen kunnen veroorzaken bij het inslikken. Als je een kwartsgeode of een kwartscluster wilt gebruiken, kan het ook zijn dat het niet zo gemakkelijk is om alle delen schoon te maken. Bovendien is er bij geodes of clusters een matrix aanwezig die vreemde elementen kan bevatten. Vermijd daarom geodes, en hou het bij de afzonderlijke stukken, of als je ze toch moet gebruiken, zet ze dan aan de buitenkant van je waterbak. Ja, dat is een alternatieve methode om water op te laden, om je kristallen dicht bij de watercontainer te plaatsen, niet daadwerkelijk erin.

Nog beter dan bergkristal vind ik persoonlijk het gebruik van Herkimer diamanten. Het zijn natuurlijke dubbele silica punten, met in principe dezelfde microscopische structuur als kwarts. Ze zijn niet zo duur als hun naam doet vermoeden en iedereen kan zich ze veroorloven.

Wat heb je nodig

Je hebt je gekozen kristal nodig, verschillende glazen potjes en een plastic wikkel.

Stapsgewijze handleiding

Als je begint met een nieuw verworven bergkristalpunt volg je de volgende stappen:

  1. Spoelt je kristal af met stromend water. Laat het water minstens 2-3 minuten lopen. Dit zal niet alleen het oppervlaktestof reinigen, maar ook het opgehoopte “innerlijke, energetische stof”.
  2. Laad uw kristal op voordat u het gebruikt om water op te laden. Gebruik je eigen energie, of een externe energiebron. In het eerste geval houdt u het in uw handen. Projecteer er uw positieve gedachten en emoties op, bijvoorbeeld uw energie van genezing, voorspoed of liefde. Overhaast het proces niet – geef je bergkristal wat tijd, zodat het goed opgeladen is. In het tweede geval gebruik je bijvoorbeeld de energie van de zon. Zet je kristal in het vroege ochtendzonlicht, en laat het enkele uren de actieve energie van de zon absorberen.
  3. Neem een glazen bak gevuld met water. Gebruik in plaats van kraanwater, natuurlijk mineraal- of bronwater. Gebruik alleen kraanwater als het echt niet anders kan. Plaats uw kristal in de container en dek het af met plasticfolie om te voorkomen dat stof en andere deeltjes het water verontreinigen. Opmerking: Ik heb gezien dat op sommige webpagina’s wordt aanbevolen gedestilleerd water te gebruiken om op te laden. Doe dat niet. U zou geen gedistilleerd water moeten gebruiken, aangezien het alle elektrolyten van water en en alle spoorelementen mist die even belangrijk zijn bij het water zelf.
  4. Zoek een plek in uw huis waar u de geprepareerde container ongestoord kunt laten staan. Laat de glasbak een nacht staan en uw drinkwater is klaar. Als u het wilt gebruiken om in te baden of als water voor uw tuin, kunt u het daar enkele dagen laten staan.
  5. Als het water is opgeladen, haalt u het kristal eruit en giet u het in een glazen fles. U krijgt een briljant, opgeladen water.

Dat is het. Eenmaal opgeladen zal dit type water een intensere, gevitaliseerde vibratie dragen en als je je eigen energie hebt gebruikt voor het opladen, zal het geladen zijn met jouw positieve energie en intentie.

Waarschuwingen

Als je van plan bent om andere soorten kristallen te gebruiken, in plaats van Bergkristal, controleer dan eerst de mogelijke gezondheidsrisico’s van dat specifieke type kristal of steen. Bedenk dat je een steen in water doet, een steen die mogelijk schadelijke onzuiverheden en niet zo gezonde elementen in het water kan vrijlaten. Zorg er ook voor dat u een éénfasig specimen hebt.

Hier zijn enkele voorbeelden. Zij vormen niet de volledige lijst van gevaarlijke stenen. Ten eerste, kristallen die koper of lood bevatten mogen nooit worden gebruikt. Tot deze groep behoren Azuriet, Malachiet, Galena, Chalcopyriet, en andere. Hematiet is een op ijzer gebaseerde steen die niet in water mag worden gelegd omdat hij bij langdurige blootstelling aan water gaat roesten. Sommige zoutkristallen lossen op in water, dus ook die moeten worden vermeden. Andere stenen, zoals bijvoorbeeld Tijgeroog, bevatten asbest en ook deze mogen niet gebruikt worden voor het opladen van water.

Thompson zegt:
07-18-2015
Ik heb groene aventurijn en groene amazoniet, ik bedoel kan ik combineren in porket te gebruiken. Nogmaals hoelang duurt het edelstenen om je wensen te volbrengen.
sunnyray zegt:
07-19-2015
Hi Thompson. Ik weet niet zeker wat je vraag was. Edelstenen kunnen je als het ware “ondersteunen” in je pogingen om je wensen te vervullen, maar het zijn slechts hulpmiddeltjes, zodat je je energie beter kunt richten. Daartoe zou je ze moeten programmeren.
Anne Six zegt:
09-28-2015
Ik laad mijn kristallen meestal op onder een volle maan. Kan ik dit ook doen als de maan een bloedmaan en een super volle maan tegelijk is?
sunnyray zegt:
09-28-2015
Ik denk dat dit kan, mits je precies weet wat voor energie impact deze combinatie heeft op je kristal.
shae zegt:
11-18-2015
Mijn vraag is kan ik mijn kleurstenen opladen in opgeladen water?
sunnyray zegt:
11-18-2015
Ik zie niet in waarom niet, hoewel men meestal stenen gebruikt om water op te laden. Maar ik denk, andersom zou ook moeten werken.
Vaishnavi zegt:
01-11-2016
Ik heb via via gehoord dat Sugilite en Kunzite niet direct in water kunnen worden ondergedompeld om op te laden. Is dat zo? Kan ik ze in dat geval gebruiken bij de secundaire oplaadtechniek? Bedankt!
sunnyray zegt:
01-13-2016
Ik denk niet dat je enig probleem zult hebben met het reinigen of opladen van een van beide door water te gebruiken. Wat betreft het opladen van water met hen, dat is een andere vraag helemaal.
Vaishnavi zegt:
01-16-2016
Sorry dat ik dubbelzinnig klonk. Ja, ik wilde weten over de veiligheid van Kunzite en Sugilite elixers.
sunnyray zegt:
01-18-2016
Het hangt af van de kwaliteit en zuiverheid van de stenen. De stenen mogen niet ruw of ruw zijn. Ook weet je nooit welke onzuiverheden er aanwezig kunnen zijn. Dat gezegd hebbende, kun je ze nog steeds gebruiken om op te laden, zelfs als je niet zeker bent van hun veiligheid. Dompel ze alleen niet onder in water. Leg ze onmiddellijk buiten de watercontainer.
Maria Luisa Diaz zegt:
03-15-2016
Informatief
Kris zegt:
03-15-2016
Ik heb een Rozenkwarts gekocht. Is het veilig om water op te laden en het te drinken? En hoe offten kan dit water gebruikt worden, hoeveelheden? Dank u
sunnyray zegt:
03-18-2016
Ja, mits de Rozenkwarts zuiver is, helder, zonder vreemde elementen, en met glad oppervlak. Als u niet zeker bent, kunt u uw steen altijd dicht bij de watercontainer plaatsen, maar aan de buitenzijde. U kunt de frequentie en de hoeveelheid water kiezen om aan uw behoeften te voldoen.
Lackren zegt:
05-02-2016
Kan ik natuurlijk water gebruiken om Amethist slinger ook evenals Groene Adventurine slinger op te laden. zo ja, hoe lang de Amethist slinger in het water zou blijven.
sunnyray zegt:
05-05-2016
Het is meestal andersom. Gebruik kristallen om water op te laden, niet water om kristallen op te laden. Maar, niets spreekt tegen het gebruik van het element water om je kristallen op te laden als je dat voor een speciaal doel wilt doen. Zorg ervoor dat je zo zuiver mogelijk water hebt. Ik zou elke pendel minstens 24 uur in het water laten staan.
Summer says:
06-21-2016
Naast kwarts & herkimer, wat zijn je 3 of zo favoriete kristallen om water op te laden om te drinken?-side note, welk kristal gebruik je om EMF’s in je huis te verminderen? Bedankt voor deze geweldige info, ik ben op weg om een herkimer op te halen!
sunnyray zegt:
06-22-2016
Ik gebruik persoonlijk alleen kwarts en herkimer. Nooit de behoefte gehad om iets anders te gebruiken. Wat betreft het mitigeren van EMF, zou ik Fe en Cu gebaseerde mineralen aanraden, of een andere goede aardingssteen. Bijvoorbeeld pyriet, hematiet, malachiet, zwarte toermalijn.
RESHMA zegt:
07-31-2016
Hallo
Ik heb een rozekwarts ei kristal gekocht. Ik wil er mijn drinkwater mee opladen. Graag uw advies.
Ook als u kunt adviseren hoe ik het kan gebruiken om maximaal voordeel te halen.
Dank
Regards
Reshma
sunnyray zegt:
08-02-2016
Rose quartz wordt over het algemeen beschouwd als een veilige steen voor het opladen van water. Als je extra voorzichtig wilt zijn, leg het dan aan de buitenkant van de watercontainer, het zou het werk prima moeten doen.
Summer zegt:
08-05-2016
kan een rookkwarts kristal worden gebruikt?
sunnyray zegt:
08-05-2016
Rooky quartz kristallen zouden ook veilig moeten zijn.
Joe zegt:
08-21-2016
Ik heb net mijn water opgeladen. Ik heb verschillende stenen gebruikt. En ik heb een tijgeroog steen gebruikt is het veilig om het water aan te raken ?
sunnyray zegt:
08-25-2016
Joe voor de zekerheid zou ik geen tijgeroog gebruiken voor het opladen in de waterbak. Je weet nooit de werkelijke samenstelling, onzuiverheid elementen, etc.
Jo zegt:
08-25-2016
Als het water niet bedoeld was voor consumptie zou het opladen dan krachtiger zijn met gedemineraliseerd water?
sunnyray zegt:
08-25-2016
Zeer interessante vraag inderdaad. Ik moet toegeven dat ik nog niet veel heb nagedacht over dit idee. Je hebt natuurlijk gelijk dat het niet verstandig zou zijn om gedemineraliseerd water te drinken. Maar, of het voor andere doeleinden krachtiger zal zijn? Zou kunnen. Misschien heeft iemand dat al geprobeerd en wil hij of zij dat delen?
Edina Worthington zegt:
10-19-2016
Wat is het beste kristal om te kopen om water te zuiveren en is het veilig om te gebruiken.
sunnyray zegt:
10-19-2016
Hi Edina
Voor alle duidelijkheid hier, je kunt geen water zuiveren door kristallen te gebruiken. Je kunt alleen schoon water opladen om het te activeren, en het krachtiger en zuiverder te maken in de metafysische zin van het woord. Als het water vervuild is, zullen kristallen niet helpen. Natuurlijk kan men met vervuild water proberen Zeolieten en actieve kool te gebruiken, maar dat is niet iets wat u in uw eentje moet doen. Er zijn speciaal voor dat doel ontwikkelde systemen. Probeer dus nooit vervuild water te zuiveren met kristallen!
Tracy zegt:
11-18-2016
Is het veilig om kristallen in mijn put te laten vallen? En welke dan? Voel de behoefte om dit te doen. Bedankt
sunnyray zegt:
11-18-2016
Je zou de mogelijke veiligheidsproblemen moeten onderzoeken bij elk kristal dat je zou willen laten vallen. Om te beginnen zou ik bergkristal gebruiken. Bij voorkeur goed gepolijste transparante volumineuze exemplaren.
Estelle zegt:
12-12-2016
Hi ik heb een rozenkwarts, een am????thyst geode, engelen aura kwarts En carneool. Welke kan ik water opladen voor mijn huisdieren om lang gezond te leven.
sunnyray zegt:
12-16-2016
Ik zou de geode niet gebruiken, omdat de matrix ervan kan afbrokkelen in het water. Getrommelde of eenkristal Rozenkwarts, engelen aura kwarts en carneool zouden prima moeten zijn.
Trecia zegt:
01-03-2017
Ik zou graag willen weten kan een toermalijnkwarts in water worden geweekt en als drinkwater worden gebruikt om negatieve energie kwijt te raken en te voorkomen dat negatieve energie mij omringt
sunnyray zegt:
01-03-2017
Je kunt het proberen, het kan zeker geen kwaad. Uitsluitend vertrouwen op opgeladen water om van omringende negatieve energieën af te komen is misschien wat al te ambitieus. Afhankelijk van de bron van negativiteit (straling, negatieve mensen) zou je misschien ook andere methoden willen gebruiken. Regelmatig mediteren kan bijvoorbeeld wonderen doen.
Donna zegt:
01-31-2017
Ik laad mijn bronwater op met herkimerkwarts kristallen. Is het OK om ze in een glazen bak te laten zitten waar we het water uit tappen in een glas als we het nodig hebben? (Halen ze er niet uit) en hoe vaak moeten die kwarts die gebruikt worden opgeladen worden?
sunnyray zegt:
01-31-2017
Ik geloof dat herkimer een van de beste kristallen is om water mee op te laden. Dat gezegd hebbende, als je ze gebruikt zoals je beschrijft, zorg er dan voor dat hun oppervlak glad is, zonder onzuiverheden of andere kristallijne fasen die erin gemengd zijn, en zonder scheurtjes die mogelijk in je drinkwater kunnen eroderen. Ik denk niet dat het nodig is de herkimerkristallen speciaal op te laden. Laat ze af en toe een paar uur in de ochtendzon staan. Dat is alles.
Tony zegt:
02-06-2017
Shungite.
Bevat natuurlijke antioxidanten genaamd fullerenen die waterbourne verontreinigingen aantrekken en neturaliseren.
Gebruik het al een tijdje.
Of plak een klein ziplock zakje bovenop je waterfilter en doe er wat anderen in zoals malachiet voor stress of apophyliet voor hogere frequentie.
sunnyray zegt:
02-07-2017
Bedankt voor het delen Tony. Als ik vragen mag, wat is jouw kijk op het opladen van water met Shungiet? Is het alleen de fysieke voordelen of krijg je ook een aantal metafysische?
Tabatha zegt:
02-13-2017
Kan je de kristallen in een glas doen en dan in een bak met water zetten waar het niveau natuurlijk onder het glas is.. op die manier wordt het kristal niet nat en wordt het water niet verontreinigd als het kristal in water oplosbaar is?
sunnyray zegt:
02-15-2017
Ja, dat is een goed idee om het water niet te verontreinigen wanneer je niet zeker weet wat er in het kristal zit of hoe zuiver het is.
Medicijn zegt:
02-23-2017
Hey, ik heb wat advies nodig.
Ik laad/reinig mijn edelstenen vaak, hetzij in de zon, meditatie of onder de grond leggen.
Ik wil mijn stenen in een emmer water gaan leggen.
Mijn vraag is; kan ik een verscheidenheid aan stenen combineren in de emmer, voor hoe lang, en wat zijn de effecten/voordelen door het te drinken?
sunnyray zegt:
02-23-2017
Ik zou voorstellen om met één soort stenen te beginnen, en van daaruit naar boven te werken. Elk type wordt verondersteld een bepaald type energie en voordelen te brengen, maar je zult problemen hebben met het bijhouden van hoe ze je lichaam beïnvloeden als je ze allemaal door elkaar mengt.
SU zegt:
02-26-2017
Ik gebruik een kleine kristallen bol kwarts zijn er bepaalde energieën van ballen?
sunnyray zegt:
02-26-2017
Ja er wordt gedacht dat de balvorm duidelijke kenmerken heeft. Kijk maar eens naar deze post.
BETTY zegt:
02-28-2017
Het is mij aangeraden om mijn drinkwater op te laden met Toermalijn. Er zijn zo veel verschillende soorten …. Elke aanbeveling zou nuttig zijn alvorens te kopen. Bedankt.
sunnyray zegt:
03-02-2017
Hi Betty. Als ik voor mezelf zou moeten kiezen, zou ik kiezen voor Groene Toermalijn. Dat is het type Toermalijn waar ik me het meest tot aangetrokken voel. Ik stel voor dat jij ook kiest voor degene die jou “aanspreekt”.
Anne-Maarit Ahomaa zegt:
03-25-2017
Hallo.Ik heb nu iets meer dan een week 3 kleine en mooie hematiet steentjes in water gebruikt. Wilde even checken of dat goed gaat? Water smaakt prima!
sunnyray zegt:
03-25-2017
Weet eigenlijk niet zeker of dat de beste manier is om water op te laden. Hematiet is een op ijzer gebaseerde steen, en ijzer in water is niet de beste combinatie. Ik zou aanraden om de mogelijke veiligheidsproblemen met een deskundige te bekijken.
Steph zegt:
04-15-2017
Hi, ik wilde alleen vragen of amethist veilig is om direct in water te leggen of dat de indirecte manier het beste is? Thank you!
sunnyray zegt:
04-15-2017
Hi Steph. Amethist zou een van de veiligere stenen moeten zijn om direct in water te leggen. Toch, voordat je dat doet, controleer je kristal op onzuiverheden en het oppervlak op onregelmatigheden.
Agung zegt:
05-08-2017
Hi,
Wat dacht je van het gebruik van groene serpentijn die lijkt op jade of zwarte serpentijn om het water op te laden? Dank u…
sunnyray zegt:
05-08-2017
Ik zou heel voorzichtig zijn met serpentijn. Veel verschillende stenen waaronder asbest worden verkocht als serpentijn. Als je niet zeker bent van de chemische samenstelling van je serpentijn, plaats het dan buiten de waterbak om 100 procent veilig te zijn.
Sue zegt:
06-16-2017
Ik heb een kwarts in een plastic waterfles gedaan, Ik vul het voor de helft bevries het ’s nachts dan voeg water toe in de ochtend zodat ik ijskoud water heb door de dag heen op het werk ik deed dit met drie flessen om de kristallen eruit te krijgen zou ik de flessen open moeten snijden dus als ik er klaar mee ben vul ik de fles weer met water bevries het opnieuw en doe er de volgende ochtend water in om mijn ijswater fles te hebben dat is wanneer ik het vasthoud en zeg een gebed tot het kristal werkt dit of reinig ik de bedoelde energieën telkens ik ze invries ik wist niet dat invriezen reinigde tot ik er meer over las dus ik vraag me af of het geen zin heeft om het kristal op te laden voor ik de fles in de vriezer stop wat de beste manier is om dit te doen als ik het kristal niet elke keer in en uit de fles wil halen. Ik vraag me ook af als ik het in de vriezer doe in mijn reiniging de kristallen ongewenste energieën in het water en dan dat water drinken wat niet de bedoeling is of kan ik dat water nog steeds drinken als ik het de volgende dag met gedachten oplaad ik vraag me af of ik dit goed of verkeerd doe dank u wel
sunnyray zegt:
06-17-2017
Ik heb hier verschillende zorgen over. Ten eerste is het gebruik van plastic flessen, wat naar mijn mening niet de beste keuze is. Plastic flessen hebben hun eigen gezondheidsproblemen, zoals Bisfenol A in sommige soorten plastic, enz. Daarom gebruik ik altijd glazen verpakkingen. Het tweede is invriezen. Ik zie niet in wat invriezen het geladen water zou opleveren. Wanneer ik mijn drinkwater met kristallen oplaad, laat ik het overdag en ’s nachts op de tafel staan. Op die manier kan het water ook wat van de natuurlijke straling oppikken, zoals bijvoorbeeld infrarood of zichtbaar licht. Ik gebruik altijd eerder opgeladen kristallen, zodat ze de intentie waarmee ze zijn opgeladen kunnen overbrengen op het water. Ik hoop dat dit helpt.
Alice Vanesa zegt:
09-10-2017
LEES boek
WATER EN ZOUT
De 2 auteurs zijn wetenschappers en zij zeggen dat je alleen
amethist of kwarts kristallen nodig hebt.
Ik heb ook herkimer kristallen gebruikt!
Er is een water genaamd Penta Water.
Het zit in een veilig plastic (alleen voor het.)
Het is door een multi miljoen gepatenteerd wetenschappelijk bewezen proces gegaan
Dit proces zuivert het water beter dan alles wat de mens op de markt heeft.
Dat betekent dat er geen mineralen in zitten…..
Mineralen haal je uit groenten en voedsel.
Details over die redenering…. kan ik later geven.
Penta wordt ook afgebroken met geluid zodat je lichaam het kan ontvangen als enkelvoudige pentameren.
Je lichaam hydrateert niet als je water drinkt! Je moet energie gebruiken om miljarden watermoleculen af te breken, alleen maar om minder dan 3% ervan in je cellen te krijgen! WOW!
Ik leer mensen dit en dat betekent dat we allemaal langzaam sterven door uitdroging.
We moeten die moleculen in de juiste grootte en structuur krijgen om te hydrateren/ in onze cellen te krijgen!
Wanneer je Kwarts of Amethist in
Penta water doet, is het verbazingwekkend! De lading werkt binnen een paar uur en komt het dichtst bij een watervoerende laag die moeder aarde 100 jaar lang heeft opgeladen.
Ik ken geen ander water dat ik vandaag de dag zou drinken.
Penta neemt GEEN weekmakers op uit de fles omdat het wordt afgestoten door de zuurstof die erin is gedaan om de gestructureerde enkelvoudige pentamoleculen te stabiliseren in een constante suspensie. Dit is echt verbazingwekkend. Geen foefje. Allemaal bewezen en gepatenteerd. Ik heb geen banden met het bedrijf.
Ik help mensen met hun gezondheid, terwijl ik werk aan volledige genezing van mezelf.
In juni 2000 dronk ik mijn eerste Penta water. Het veranderde mijn leven in één fles!
Hoewel ik de bovenstaande redenering voor het NIET gebruiken van gedemineraliseerd water begrijp…..
ben ik het er niet mee eens en geloof in het opladen met de pure silica en mineralen van het kwarts om een
zuiver waterstof leveringssysteem naar onze cellen te creëren!
Alice Vanesa
Alice Vanesa zegt:
09-10-2017
ADDIIONELE DENK:
PErHAPS DE VOGELKRISTAL WOUDEN DE IDEALE? een om in water te doen?
sunnyray zegt:
09-10-2017
Dank Alice voor de goede tips en suggesties. Niets spreekt tegen om met Vogel Crystal te proberen, dat is zeker.
Jen zegt:
11-22-2017
Hi
Ik heb aqua aura en angel aura in mijn water gebruikt om het op te laden. Ik kan geen info vinden over de veiligheid ervan. Wat denken jullie?”
Dankjewel
sunnyray zegt:
11-22-2017
Beiden zijn variëteiten van kwarts, met wat (kunstmatig) verwerkte goud, zilver, of platina onzuiverheden. Kwarts is heel veilig. Als de ingeplante onzuiverheden stevig vastzitten in de kwartskristalstructuur, dan zou ik zeggen dat de hele combinatie veilig is. Ik ben niet bekend met de manier waarop deze kristallen worden vervaardigd, dus ik kan niets met zekerheid zeggen. En ik denk dat het ook afhangt van het specifieke productieproces.
Charlotte zegt:
04-29-2018
Hi
Is Tourmaline infused crystal water veilig om inwendig in te nemen ?
sunnyray zegt:
04-29-2018
Mensen bereiden wel toermalijn elixers, maar er zijn zo veel verschillende soorten toermalijn met verschillende kwaliteit dat ik heel voorzichtig zou zijn.
Marleena zegt:
06-14-2018
Hey!
Is Onyx geen bergkristal?
Is het een goed idee om er drinkwater mee op te laden?
Moet ik het eventueel aan iemand laten zien die kan vertellen of er onzuiverheden in zitten?
Dank je voor je antwoord!
-M
sunnyray zegt:
06-14-2018
Nee dat is het niet. Het is een andere structuur. Je zou een chemische analyse nodig hebben om het zeker te weten, dus als je niets weet over je onyxsteen, de onzuiverheden en de oorsprong, laad er dan geen water mee. Bedankt voor uw commentaar.
Carlen Vasbinder zegt:
06-15-2018
Ik heb een aantal kwartskristallen die ik zelf heb gedolven in Little Rock, Arkansas. Ik heb ze meerdere keren heel goed schoongemaakt en een soort zuur (weet niet meer wat) gebruikt in een slow cooker zelfs. Dat was enkele jaren geleden. Zijn deze veilig om te gebruiken om water op te laden?
sunnyray zegt:
06-15-2018
Het is moeilijk om te generaliseren, maar kwartskristallen behoren tot de veiligste kristallen om te gebruiken om water op te laden. Ik gebruik ze zelf (in de vorm van Herkimer diamant, wat een speciaal soort bergkristal is) elke dag om mijn water op te laden. Tenzij het zuur een of andere chemische reactie (of producten daarvan) op het oppervlak heeft veroorzaakt. Ik heb geen idee over de reactiviteit van bergkristal, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Ik hoop dat dit helpt.
Anita zegt:
06-15-2018
Ik ben net aan het leren over kristallen in water. Ik krijg last van spanningen/migraine. Ben ook op zoek naar gewichtsverlies. Welk kristal raad je aan?
Dank je,
Anita
sunnyray zegt:
06-15-2018
Hi Anita. Voor migraine zou je jet, lapis lazuli, of rhodochrosiet kunnen proberen, maar doe ze NIET in water. Gebruik voor het opladen van water altijd pure, perfect heldere kristallen zonder onzuiverheden, zoals bergkristal.
Georgia zegt:
08-06-2018
Ik heb net gehoord over kristallen in water en de metafysische energie die het lichaam daarvan ontvangt. Ik ga nu op zoek naar een paar Herkimer diamanten. Laat ik ze gewoon op de bodem van mijn glazen fles zitten? En haal ik ze eruit als ik klaar ben om het te drinken?”
En je zei in de laatste post dat jet, lapis lazuli en rhodochrosiet helpen bij migraine. Hoe zou ik ze gebruiken om te helpen bij mijn spanningsmigraine?
sunnyray zegt:
08-06-2018
Exact, je kunt de procedure precies zo doen als je beschrijft. Wat betreft de andere kristallen, de beste manier is om ze te programmeren met je intentie en ze aan je zijde te houden.
Michele zegt:
02-14-2019
Ik heb onlangs twee grote zakken ruwe Amethist en Rozenkwarts gekocht. Ik heb ze een paar uur in Himalaya zeezout water geweekt. Scrubde ze elk afzonderlijk, inclusief en intentie voor elk als ik ze aanraakte. Toen heb ik het in mijn 6 liter water dispenser gedaan. Ik drink dit water nu al meer dan twee weken. Een deel van mij vraagt zich af of ik het juiste heb gedaan. Alle feedback wordt zeer op prijs gesteld. Ik heb nog niet veel geluk gehad met het vinden van de antwoorden die ik zoek. Bij voorbaat dank.
sunnyray zegt:
02-14-2019
Ja, dat is zo’n beetje het algemene idee hoe dit wordt gedaan.
Martin zegt:
04-24-2019
Kan ik ruwe robijn en half gepolijste Mexicaanse vuur agaat in mijn water gebruiken? Op de robijn zit ook een beetje zwart mineraal, ik gebruik hierna saffier en jade, kan dat?
sunnyray zegt:
04-24-2019
Nee, tenzij je zeker weet dat de stenen geen onzuiverheden bevatten of je zeker weet wat de samenstelling van de onzuiverheden is, wat erg moeilijk te weten is. In het algemeen moeten ruwe en ongepolijste stenen niet worden gebruikt. Maar je kunt ze van buitenaf in de watercontainer leggen en ze zullen het water opladen, zelfs zonder fysiek contact.
barbS zegt:
12-05-2019
Hi – ben op zoek naar het toevoegen van silica aan drinkwater om aluminium te verwijderen. Een persoon vertelde me om kwarts kristallen te gebruiken. Kunt u hier iets aan toevoegen aub? Herkimer Diamonds een betere keuze? Hartelijk dank.
sunnyray zegt:
12-05-2019
Ik denk niet dat enige vorm van silica het probleem van het verwijderen van aluminium zou kunnen oplossen. Ik denk, dat de oplossing zou kunnen worden gevonden, bijvoorbeeld door het proberen van een goede kwaliteit waterzuiveringssysteem dat omgekeerde osmose gebruikt.
Erica zegt:
07-09-2020
Hi Kan ik mijn favoriete Kristal in mijn waterfles doen en ze laten rouleren
Susan zegt:
10-17-2020
Kan ik rokerige kwarts gebruiken?

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.